Selasa, 17 Mei 2011

...buat guru yang menjadi sebahagian hidupku...



16 mei setiap taun aku akan ingat dan telah aku masukkan dalam diari hatiku sebabnye sepanjg hidup menghabiskn masa di skolah... membsarkn diriku dengan ilmu yg tlah aku amik disekolah dri cikgu2 aku.... aku x penah lupa setiap wajah yang mengajarku erti dunia dan kehidupan....

::: selamat hari guru:::




Terima kasih cikgu yang mengajarku membaca
Terima kasih cikgu yang mengajarku menulis
Terima kasih cikgu yang mengajarku melukis
Terima kasih cikgu yang mengajarku mewarna
Terima kasih cikgu yang mengajarku mengira
Terima kasih guru yang mengajarku erti hidup
Terima kasih guru yang mengajarku mengenal diri

aku bersyukur ats segala pemberian yang diberikan oleh mereka sehingga aku menjadi seperti mereka... cukupkan 2 tahun akan datang aku kan jdi sperti mereka...

Terima kasih guru terawal – ibu dan ayah
Terima kasih guru tadika ( tdika kemas 1995, tbika perpaduan 1996)
Terima kasih cikgu sekolah( SRK Convent Aulong 1997-1999, SK Taiping 1999-2002, SMKA Kerian 2003-2007)
Terima kasih pensyarah ( IPG Kampus Darulaman, Kedah 2008- skrang )
Terima kasih guru sejati

Jasamu akan tetap ku kenang hingga ke akhir hayat ini~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan