Sabtu, 14 April 2012

:: tup tap ::

erm .

sebenarnya tak ada apa yang perlu di tulis dalam blog aku ini . mungkin hari ini jari-jari kecil memanggil aku untuk meninjau blog yg dah lama diusangkan , berhabuk , bersepah tanpa penglihatan tuannya yang sibuk dan menyibukkan diri .

dalam tahun 2012 ini . banyak benda dah yang dah ditempuhi . baru sebulan lepas saja aku menjalani praktikum fasa 1 . kat mana ? . Sekolah Kebangsaan Simpang Tiga, Padang Hang . mesti tak tau punya sekolah tu . apa lagi . minta tolong lah dari DR GOOGLE .

banyak juga lah kenangan dan ilmu yang aku dapat . hari ke hari kehidupan sebenar kian dirasai . aku bukan seorang bayi yang perlu merengek untuk mendapatkan susu . aku bukan seorang budak yang perlu meminta apa yang diperlukan . tetapi aku seorang insan yang perlu mencari apa yang perlu dipenuhi dalam kehidupan aku .

maka , jalan yang sempit perlu diperlebarkan . jala yang kecil perlu di kait untuk mendapatkan hasil yang lebih .

membina sebuah kota . bukan mudah .

2 ulasan: