Selasa, 25 September 2012

.:: kosek - kosek ::.

susah betul la aku nk update blog ni . nama blog pun aku da tukar . bukan apa saja ja . dalam tahun ni banyak suka dan duka dah aku lalui . makin mencapai usia yang orang tua kata sampai seru makin banyak pulak cabaran yang perlu di hadapi . adoinyerponterber bak kata Johan .

dalam tahun ni dah 2 kali aku menjalani praktikum @ mengajar di sekolah . yang paling latest bulan 8 yang lalu . kali ni lama sikit . 2 bulan . dalam masa ni banyak benda yang aku belajar . bnyak pengalaman manusia bergelar cikgu yng telah aku dengari . sesungguhnya menjadi seorang guru bukan mudah . banyak benda yang perlu dihadapi dan ditempuhi terutamanya sikap budak zaman sekarang ni .

dalam masa 2 bulan ni juga aku dah makin banyak berfikir dan cuba - cuba mengintai masa depan yang penuh dengan misteri . ya la bukan nya aku tau pun tentang masa depan ni ( aish masa bila aku terar cakap kedah ni) .



hahahahahahahhaha . . . . dah dekat 4 tahun lebih aku kat bumi jelapang padi ni . ha . berbalik dengan apa yang aku cuba - cuba fikirkan . erm . aku ni kadang - kadang masih berfikir . mampu ka aku bertahan untuk 30 tahun lagi dalam bidang yang amik nie ????. masa depan lagi macam na la pulak anak murid yang aku jumpa ????.

aish . banyak benda yang nak tulis tapi tak payah la . biar jadi misteri dalam hidup aku . apa pun jadi lah seperti air sungai yang sentiasa mengalir yang pun terdapat halang di hadapan nya .

sekian.
tamat riwayat 0.04



p/s : projek taman sains ngan cikgu brahim tak siap lagi... huhuhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan